Servisní a materiálová smlouva

Kopírky, tiskárny, multifunkce, Konica Minolta, pronájem, smlouvaTouto službou přicházíme s individuálním řešením pro každého zákazníka. Plánování požadavků vychází z důkladné analýzy současného tiskového prostředí ve společnosti. Přihlížíme na další vývoj a růst společnosti do budoucna. Uzavřením této smlouvy Vám odpadnou veškeré starosti s provozem Vašeho zařízení.

Servisní a materiálová smlouva Vám zajistí bezstarostný provoz stroje. Můžete si ji uzavřít na všechny stroje Konica Minolta. Po celou dobu trvání smlouvy zajistíme kompletní servis, tzn. údržbu a seřízení strojů, opravu, výměnu náhradních dílů, dodávku spotřebního materiálu. V současné době využívá tuto službu cca 95 % našich zákazníků.

Proč servisní a materiálovou smlouvu potřebujete?

  • Zajištění komplexního servisu - údržby a seřízení strojů, opravy, výměny náhradních dílů, dodávky spotřebního materiálu, vše potřebné pro bezporuchový provoz stroje.
  • Přesně kalkulovatelné náklady.
  • Úspora mzdových nákladů a času Vašich zaměstnanců.

Co Vám servisní a materiálová smlouva přinese?

  • Garance bezporuchového provozu.
  • Cena za veškeré servisní úkony je zahrnuta v paušálním měsíčním poplatku.
  • Garance cen až na 4 roky dopředu.
  • Tato služba se dá kombinovat s pronájmem nebo koupí nového zařízení KONICA MINOLTA.
  • Prodloužení záruky stroje.
  • Cenové kalkulace černobílých a barevných stránek jsou uvedeny i s papírem, tonerem, servisními zásahy a náhradními díly.
  • Standardně dodání spotřebního materiálu až k zákazníkovi.
  • Standardní reakční doba zásahu je do 16 pracovních hodin.
  • Standardní čas zásahu 8.00 - 16.00 hodin.
  • Při výpočtech je uvažován formát tisku/kopie A4.
  • Každé řešení je jedinečné a vychází z důkladně vypracovaných analýz stávajícího stavu.
  • Snížení nákladů, zvýšení přehlednosti provozních nákladů.
  • Rozložení investičních výdajů. Minimalizace rizik.

Naučte se využívat efektivně svůj čas. Neztrácejte čas nad tiskem ve společnosti a zaměřte se na to, co opravdu umíte. Přenechejte tisk odborníkům!